zondag 8 december 2013

De pasteltijd

Eind jaren '80, begin jaren '90 herinner ik me als een tijd van vazen, lampvoeten en potten in pasteltinten en hoekig glaswerk in zwart of doorzichtig.

Gister ging ik samen met mijn vriendin Martiene even naar 'de' 3 kringlopen die ons pittoreske Lelystad rijk is. We houden er allebei van om even te snuffelen. 

Bijna bij de uitgang van de derde kringloop, viel mijn oog op een groepje van drie roze beren. Ik dacht met een lach terug aan de pasteltijd. 
Ineens werd ik aangetrokken door een uil, die wel dezelfde kleur had, maar zich vast heel ongemakkelijk moest voelen tussen die lachende beren. :)

De uil is weer helemaal 'hip'. Interieur, sieraden, mode en in kinderkamers, overal duikt de uil op. Dus de ietwat foute kringloop uil, mag er gewoon weer zijn. Ik twijfelde geen moment!



De uil past perfect in mijn interieur en ik vind de vormgeving erg mooi. Voor € 0,70 echt een koopje!



Wil je ook eens een rondje kringloop in Lelystad? 
Klik op onderstaande links voor adressen en openingstijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten