woensdag 25 februari 2015

Zeephanger

Na een gezellige zwempartij met de jongens en oma, heb ik samen met de jongens hun Albert Heijn moestuintje gezaaid. Ik hield één aarde tablet over en wilde deze bewaren in de kast bij mijn eigen voorraad zaadjes, potjes en tuinprikkers. Direct ging mijn oog naar de schelpjes die ik vorig jaar heb geraapt op het strand van Zandvoort.

Dit zijn schelpjes met een gaatje, welke ik speciaal apart heb gehouden om nog eens wat mee te doen. Meteen schoot het potje met zeepjes door mijn gedachten dat ik al een jaar of twee in de kast heb staan, met het zelfde doel als de schelpjes.

Ik besloot een zeep-/ schelpenhanger te gaan maken. Hieronder volgt een foto verslag van de stappen.








Ik ben heel tevreden met het resultaat. Met een leuk kaartje eraan, heb je een leuk klein cadeautje voor als je bijvoorbeeld bij iemand op de thee of koffie gaat.

Benodigdheden:
• schelpjes
• gastenzeepjes
• stro touw
• boortje/schroevendraaier
• eventueel kaarsje (zie foto 5)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten