dinsdag 30 juli 2013

Koopjes!!

Zoals je in mijn vorige berichtje al hebt kunnen lezen, heb ik een soort van zomer griepje. Juist net nu het bij Kruidvat uitverkoop is... Balen! :) Bij Kruidvat hebben ze regelmatig strikjes, cadeauverpakkingen, lint, roosjes, vilt en knutselsetjes voor de kinderen. Ik koop er zo nu en dan wat van, maar als het uitverkoop is, zijn de prijzen extra leuk!

Gelukkig weet mijn zus precies wat ik zoek en is ze enorm goed voor mij geslaagd. Het heeft niet helemaal de gewenste voldoening, maar het is beter dan niets. :)

Hier een foto van de buit.



Strikjes, roosjes, bolletjes lint, borduurgaren en kantjes. De roosjes, garen en strikjes gebruik ik vooral bij geboorteschoentjes. Kantjes en bolletjes lint zijn leuk bij appliqueren van kussens of kleine knutsel projecten.

Jullie zullen alles zonder twijfel terug zien in komende projecten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten