maandag 12 augustus 2013

Kantjes, bandjes en lintjes

Onze oudste zoon Bram kan zonder zijwieltjes fietsen. Een hele overwinning, we kregen hem maar steeds niet van zijn skelter af. De skelter kreeg hij toen hij speenvrij was, ook zo'n overwinning. :)
Maar goed, nu de fiets geen zijwieltjes meer heeft, blijft hij niet meer staan, dus we moesten naar de fietsenwinkel voor een mooie standaard. Laat de fietsenwinkel nou net naast een heel leuk winkeltje zitten met (Franse) brocante.

Lampjes, lintjes, zeepjes, kantjes, bandjes, kasten en oud keukengerei, bij Oma's Tijd slaag ik altijd wel voor iets. Dit keer liep ik tegen een aantal kantjes en 2 ouderwetse kleine bolletjes haakgaren aan. Voor een zacht prijsje werden ze van mij. Eenmaal thuisgekomen, kon ik één van de schattige ouderwetse kantjes al gebruiken voor de geboorteschoentjes van Mila. Het geeft een beetje Shabby Chic sfeertje.


Donderdag heb ik samen met mijn zus nog even een rondje kringloop gedaan. Mijn man was thuis met de jongens, dus we konden even rustig kringlopen. Ik vond een heel klein dekseltje van glas voor 
€ 0,15, maar er zat geen potje onder. Ik snuffelde wat tussen de borrelglaasjes en waxinelichthouders en vond een heel klein waxinelichthoudertje van glas voor € 0,35. Samen vormden ze een heel schattig potje.



Linksboven een ouderwets breipennen etui van hout. Mijn moeder heeft hem in het rood, welke nog van mijn oma is geweest. Deze trof ik bij Het Goed in Lelystad. Nog bijna helemaal gaaf en in mijn favoriete kleur. :)



Deze kastknopjes hebben mij samen € 0,85 gekost. Alleen al door de prijs moest ik ze kopen, dan komt de handelaar in mij boven. Voor nu staan ze op de kast in een glazen pot te pronken bij de kantjes van Oma's Tijd. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten