woensdag 28 augustus 2013

Je-weet-wel konijn

Vanmorgen was het dan zover. Onze Franse hangoor 'Frans', is een je-weet-wel konijn geworden.

De assistente keek verbaasd toen ze 's morgens de draagkooi met Frans er in van mij overnam. 'Dat is een grote jongen voor 4 maanden', zei ze. 
Franse hangoren kunnen de hele dag door eten en dat doet Frans dan ook graag!

's middags kon ik hem weer ophalen. De operatie was goed verlopen en alsof hij z'n mannelijkheid nog had, had hij alle dames in de praktijk al om z'n staartje gewonden. Ze waren weg van hem, hij is mooi en vrolijk vonden ze. 

Toen ik Frans weer van de assistente overnam, lachte en kwispelde hij....oh nee, dat deed ik zelf.....in gedachten. Want jeetje, wat was ik blij dat hij weer bij me was. 

Ik hoop overigens, als hij morgen weer helemaal fris en fruitig is, dat hij niet boos op me is. 

In ruil voor zijn mannelijkheid, mag hij straks eindelijk zijn hok delen met Francien! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten