zondag 9 maart 2014

Geboorteschoentjes voor Vajèn

Een lieve oma, Trudy, kwam per toeval op mijn website terecht en was helemaal weg van de vele geboorteschoentjes op de website. Ze vroeg mij om voor haar kleindochter Vajèn schoentjes te maken.

Ik heb mijn website ooit eens samen met mijn zus gemaakt en online gezet. Af en toe heb ik 'm wat bijgeschaafd, maar het is geen echte publiekstrekker. Dus dat iemand per ongeluk op mijn website terecht is gekomen, vind ik dan best grappig. Het is ook niet dat ik bovenaan sta als je 'geboorteschoentjes' googled. 

Trudy stuurde twee geboortekaartje van haar kleindochter op. Het was van perfect karton, precies de juiste dikte voor een prettige verwerking. Ik ben meteen voor haar aan de slag gegaan, met dit als resultaat.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten