maandag 17 juni 2013

What I've been up to...

Facebook


Enige tijd geleden maakte ik een Facebookpagina aan, zodat ik mijn knutselwerkjes en creatieve uitspattingen zou kunnen delen met mensen die mij uit vrije keus volgen. Nadat ik 40 keer verschillende haakwerkjes en geboorteschoentjes heb gedeeld via mijn eigen profiel pagina, kan ik me voorstellen dat mensen zuchten bij mijn berichten. 'Heb je haar weer'... Nadat ik de pagina had aangemaakt, heb ik er niets meer mee gedaan. :) Net zoals alle half afgemaakte borduurwerkjes in een doos op zolder, wel begonnen, maar niet afgemaakt.

Twee weken geleden zag ik ineens dat ik nog een pagina heb. Echt vergeten was ik het niet, maar ik was er niet zo bewust mee bezig. Op mijn blog schieten de volgers nog niet echt op, alhoewel ik wel al veel bezoekers heb, dus Facebook leek me nu toch wel leuk als aanvulling. Inmiddels heb ik 121 volgers op mijn Facebookpagina en ik krijg hele leuke reacties. Ik laat jullie niet langer in spanning, bezoek mijn Facebook pagina.

Overigens heb ik UREN gerommeld, om hiernaast in de kolom een mooi Facebook logo te maken, welke naar mijn pagina doorverwijst, maar helaas. Tips zijn welkom!

Instiklabels


Ik speurde al enige tijd online naar een leuk knoopje of label met mijn naam of webadres, om te bevestigen aan mijn haakwerkjes en dergelijke. Ik had nog een kortingscode voor Goedgemerkt.nl en besloot om het gewoon eens te proberen. Dit zijn ze.


Ik heb ze inmiddels al meerdere malen bevestigd aan haakwerkjes.


Geboorteschoentjes

2,5 jaar geleden heb ik geboorteschoentjes gemaakt voor een mevrouw uit Amsterdam, zij was de eerste klant via mijn website en nu mocht ik weer schoentjes voor haar maken. Leuk als mensen tevreden zijn en terug komen.


Ik had twee geboortekaartjes, het kaartje was echt prachtig van kleur en kwaliteit. Uiteindelijk had ik nog wat stukjes kaart over en heb er een label van geknipt en een instiklabel er aan genaaid. 
 


2 opmerkingen:

  1. Je labels zijn leuk!!
    Ik heb het FB teken opgeslagen (googlen) als afbeelding. Via Indeling, kies je waar jij wilt een gadget toevoegen: Afbeelding (met dat boompje). Haal de afbeelding van je pc en vul de link in. Titel en Bijschrift kun je vullen of leeg laten. Opslaan!
    Hopelijk lukt het nu.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super bedankt voor de tip Els! Ik ga het van de week even op mijn gemakje proben. :)

      Verwijderen