dinsdag 10 december 2013

Verslavende steek

Het is verslavend en in twee tot drie uur klaar (afhankelijk van het garen en de haaknaald). Ik heb vandaag twee infinity sjaals gehaakt.


De witte is een cadeautje voor iemand die het nog niet weet en de grijze heb ik op verzoek van een vriendin gehaakt. 

Ik heb inderdaad weer dezelfde steek gebruikt als de vorige keren, maar het voelt ook fijn aan en geeft een mooi eindresultaat.

Van de week haak ik nog een knalroze voor een jonge dame van 4. Foto volgt.

Ik heb onlangs onderstaande bollen garen gekocht in petrol blauw, welke ik wil gaan gebruiken voor een omslagdoek, een scoody of wellicht een sjaal met muts.


Het bestaat voor 90% uit acryl en 10% uit mohair. Het voelt extreem zacht, ik hoop dat het niet kriebelt. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten