donderdag 26 september 2013

Sleutelhanger

Een week of twee geleden keek ik op Marktplaats wat er allemaal in de buurt te koop was. Mijn oog viel op een advertentie van een naamgenote: '21 Keycords gratis af te halen'. Toevallig had ik onlangs online gezocht naar sleutelringen en -haken. De prijs viel mij tegen en ik vond nietwat ik zocht.

Ik maakte een afspraak met Sharon en haalde een zak met keycords bij haar op.


Het was een hele berg, ze doet vast regelmatig studentenwerk bij evenementen. Ik heb het haar niet gevraagd. :)

Ik heb een aantal sluitingen/sleutelringen losgeknipt en er sleutelhangers van gemaakt. 


De gehaakte hartjes, welke ik onlangs met jullie deelde en waarvoor ik nog geen doel had, kwamen nu goed van pas. Het zijn stevige sleutelhangers geworden. En een vrolijke kleur is altijd het halve werk. :)

Het is erg eenvoudig om te maken en dus voor een beginner ook een leuk project. 

Mocht je vragen, opmerkingen of ideeën hebben, aarzel dan niet om een berichtje voor mij te plaatsen. Natuurlijk zijn de sleutelhangers ook bij mij te koop en te bestellen in verschillende kleuren, zoals eigenlijk alles wat ik maak. :)


Benodigdheden:
❤️ Sleutelring/-haak;
❤️ Haakgaren;
❤️ Haaknaald (3-4);
❤️ Knoopje, kralen of vilt voor applicatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten