maandag 23 september 2013

Voor een Disney fan

'Ik heb nog wat lapjes voor je', zei tante Marian enige tijd geleden via Facebook tegen mij. Marian kent mij (zo ongeveer) vanaf mijn geboorte. Ze is geen echte tante, maar ik noem veel goede bekenden van de leeftijd van mijn ouders 'oom' of 'tante'.

Ik weet dat ze groot fan is van Disney en besloot niet met lege handen bij haar aan te willen komen, dus ik zocht haakgaren in de kleuren van Mickey Mouse bij elkaar en haakte twee waxinelichthouders voor haar. Als 'finishing touch', hing ik een Mickey Mouse bedel aan beide.


Afgelopen donderdag stapte ik met mijn jongste zoon Hugo op de fiets om dan eindelijk eens een bezoekje te brengen aan tante Marian. Na wat gezellig te hebben gekletst, nam ze me mee naar haar hobbykamer. Terwijl een stuk of dertig Disney figuren mij aanstaarden vanaf het logeerbed, vroeg ze mij wat dozen aan te geven. 'Wat' lapjes stof, bleken twee vuilniszakken vol te zijn, nog over van onder andere haar Quilt hobby. 


Verder kreeg ik mandjes, bandjes, kantjes, garen, knopen, gespen, oogjestang, belletjes en nog allerlei prullaria waar ik wel raad mee weet.

De maaswol op kartonnetjes vind ik echt geweldig! Heerlijk ouderwets, alleen al leuk om in een glazen pot te etaleren :). Ik zal de komende jaren nog dikwijls plezier hebben van haar donatie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten