zondag 8 september 2013

Weddingbells

Voor een collega van mijn zus, maakte ik al meerdere malen geboorteschoentjes van een geboortekaartje. Ditmaal vroeg zij mij of ik iets wilde maken van een trouwkaart. Ik was eerder niet zo tevreden met wat ik maakte, dus ik was ietwat huiverig of misschien zelfs terughoudend. Toch besloot ik de gok te wagen.

Het was een bijzondere kaart, een grote vierkante magneet, met daarop de aankondiging. Gelukkig had ze meerdere kleuren kopieën op stevig papier gemaakt, welke niet van echt te onderscheiden waren, dus dat was wel prettig om te bewerken.

Ik liet de envelop een week op de kast liggen, want ik zag er tegenop. Dat heb ik anders niet zo gauw, maar ik twijfelde of ik er wel echt iets moois van zou kunnen maken. 

Op een zeker moment in de afgelopen week, ben ik er gewoon voor gaan zitten. Eigenlijk had ik ze binnen 'no time' uitgeknipt en bewerkt met een prikpen en garen. Vervolgens heb ik het een dagje laten liggen en de avond daarna rustig in elkaar genaaid.

Wat mij betreft is het veel beter gelukt, dan ik in eerste instantie in mijn hoofd had. Hier een verzamelfoto van het proces.


Dus bij deze zijn aan het assortiment van www.shartistiek.nl toegevoegd (of eigenlijk terug van weggeweest): Wedding Bells.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten