maandag 18 november 2013

Gehaakte vogeltjes en cadeauzakjes

Een paar blogs terug vertelde ik over Tweet, het gehaakte vogeltje. Het was een proefje, voorafgaand aan de vier vogeltjes die ik nog moest gaan haken. Ik toon jullie hierbij graag het resultaat.


Ik ben heel tevreden over het resultaat. En heb meteen allerlei ideeen voor dit patroon. Dikkere wol, dunnere wol en andere kleuren. Maar nu ga ik eerst weer wat andere leuke dingen haken, welke jullie nog voorbij zullen zien komen.


Persoonlijk cadeauzakje 

Wanneer ik een klein cadeautje aan iemand geef, bijvoorbeeld gehaakte oorbellen of een armbandje, vind ik het leuk om ze in een schattig zakje of papiertje te verpakken. Bij de Wibra kocht ik 5 witte organza zakjes voor € 1,-. Ik heb ze zelf opgeleukt met een 'hand made' stempel en zal wanneer ik er iets in verpak, een leuk zelf gemaakt kleilabel aan het lintje hangen.


Ik kocht de stempel op de Sunday Market in Amsterdam bij een kraampje van StudioZomooi. Deze markt vindt iedere eerste zondag van de maand plaats en is bijzonder de moeite waard om te bezoeken. StudioZomooi heeft ook een leuke webwinkel waarvan het aanbod steeds wisselt en vernieuwend is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten