zaterdag 16 november 2013

Kast make-over

Er was eens een kast....in het huis van mijn ouders. Toen zij verhuisden naar hun huidige woning, bleek deze wat te kolossaal voor hun nieuwe woonkamer. Ik ruilde de kast met een buffetkast, welke overigens ook van hen was geweest, maar aanzienlijk kleiner was.


Inmiddels was alles in huis licht van kleur, op de vloer na en eigenlijk vond ik de kast niet meer zo in het geheel passen. Mijn man stelde voor om de kast te schilderen. Ik had zelf nog muis grijs of lichtroze in gedachten, maar het werd uiteindelijk wit. De wanden in huis wisselen nog wel eens van kleur en wit past overal bij. :)

Door de drukte van het werk, gezin en de ziekte van een familielid, duurde het allemaal wat langer dan verwacht. Maar het resultaat mag er zijn. Ik presenteer u mijn nieuwe kast:



Ja jullie zien het goed, er zit nog plakband op de deurtjes. :) De deurtjes krijgen nog 1 kwastje over en dan kunnen de sleutelplaatjes gemonteerd worden en is hij echt klaar.


En mijn Blond Amsterdam servies komt zo veel beter uit, doordat het niet zo donker meer is in de kast.

Alle eer voor mijn man ❤️.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten