woensdag 20 november 2013

Speciaal voor Marit

Marit, toen je me vroeg om voor jou een infinity sjaal te haken in Petrol blauw, ben ik direct op zoek gegaan naar mooi garen. Ondanks dat de Oostenrijkse winters behoorlijk koud kunnen zijn, heb ik toch gekozen voor acryl garen. Ik ben er namelijk zeker van dat het geen irritatie geeft op je huid. 

Ik vond online prachtig acryl garen en zie hier het resultaat.



Petrol blauw was nog niet zo een gemakkelijke opgave, maar dit kwam het dichst in de buurt van petrol blauw en was ook nog prettig te verwerken. Het zijn verschillende blauw/groene tinten welke in elkaar overlopen.

Ik zorg dat de sjaal zo snel mogelijk bij je is. Het liefst zouden Tabitha en ik 'm 'even' persoonlijk afgeven, maar het is zo ver fietsen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten