maandag 25 november 2013

Mijn kringloop schat

De laatste weken heb ik nagenoeg geen kringloop bezoekjes afgelegd. Het aanbod was steeds flut en daarbij hou ik mijn hand wat meer op de knip, nu ik nog werkloos ben. :)

Ik hoop al een jaar of drie tegen een ouderwetse schemerlamp aan te lopen, met een voet van hout. Eén van mijn schoonmoeders (tja luxe), heeft een prachtige staan in de serre, met een witte voet en een lichte kap. Echt een plaatje.

Sinds deze lampen regelmatig opgeknapt in de woonbladen voorbij komen, is er haast niet meer aan te komen of worden ze voor veel te hoge vraagprijzen aangeboden.

Maar daar stond hij net, mijn beauty!


Ik zie het eindresultaat al voor me. Kijk even door de vlekken en afzichtelijke franjes heen en stel je een witte voet voor, met een zwarte kap! :)

Gehaakt, gebreid, geplooide stof of zwart/wit gestreept, dat moet ik nog even bedenken. Maar ik heb 'm in huis!!! 

En nu wordt het tijd om flink te gaan schuren. Ik heb twee letterbakken, een tijdschriftenbak en deze lamp staan voor een make-over. Pierre even lief aankijken, om alles mooi te schilderen. 

Zodra mijn projecten klaar zijn, deel ik ze uiteraard met jullie. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten