vrijdag 15 november 2013

Infinity Scarf (doorlopende sjaal)

Eindelijk was de mooie dikke wol weer voorradig bij de Hema. Mijn vriendin Martiene tipte me, dus ik ben meteen even gaan kijken.

Eerder deelde ik al een filmpje met jullie, van een ontzettend vrolijke spraakwaterval. Zij haakte een infinity scarf met een hele leuke steek. Ik heb in deze steek al een paar keer een col gehaakt. Ik voel me al gauw gevangen in een col, dus ik besloot om de infinity scarf te haken. 

Hier volgt het resultaat.



Ik ben heel tevreden over het resultaat, hij past perfect en zit ontzettend lekker. Voor dit soort projecten gebruik ik graag acryl garen, omdat het niet kriebelt. 

Ik heb nog een bol gele en een bol knalroze acryl van de Hema. Mocht je interesse hebben in een infinity scarf of een col, stuur mij dan even een berichtje voor meer informatie.

Je kunt de infinity scarf natuurlijk ook zelf haken. Hiervoor heb je het volgende nodig:
- Bol extra dikke wol (HEMA)
- Haaknaald 10
- Dit instructie filmpje

In tegenstelling tot de instructies, heb ik 170 lossen gehaakt, om de sjaal mee te beginnen. Gewoon even bij jezelf passen voor het juiste aantal steken (even getal).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten