donderdag 26 maart 2015

Geboorteschoentjes voor Puck

Het ene geboortekaartje is wat mooier of bewerkelijker dan het ander. Aan alle schoentjes besteed ik veel tijd en aandacht om ze weer uniek te laten zijn. Maar bij sommige schoentjes krijg ik allerlei ideeën en raak ik extra geïnspireerd. Dit was ook het geval bij het geboortekaartje van Puck.

De kaart van Puck was enkelzijdig bedrukt en werd gesierd door foto's van Het Fotohuisje in Lelystad. Ik krijg steeds vaker kaartjes met een foto van de baby erop en het is altijd weer een uitdaging om dit mooi op de schoentjes te krijgen. Op deze kaart was het hele gezinnetje te zien!





Toen ik de schoentjes klaar had, zat ik nog helemaal in de knutsel modus. :) Ik had nog een foto over, want ik kreeg twee geboortekaartjes om te verknippen. Direct dacht ik dat het leuk zou zijn om er nog wat mee te doen.

Ik haalde mijn lamineer apparaat tevoorschijn, lamineerde de foto, prikte rondom gaatjes en naaide er een schattig kantje als een fotolijstje omheen. Van borduurgaren haakte ik nog een draadje, en bevestigde deze aan de achterkant, zodat ze het lijstje ook echt op konden hangen.

De schoentjes en het kleine fotolijstje zijn heel positief ontvangen. Dat is voor mij voldoende motiverend om weer door te gaan naar een volgend project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten