dinsdag 24 maart 2015

Hoera! Snuf is geboren.

Onlangs kocht ik een partijtje katoenmix van het merk Cheval Blanc. Het garen is geschikt voor haaknaald 5 - 5,5 en voelt heerlijk zacht. Bijzonder geschikt voor zachte knuffels.

Ik besloot om Snuf Konijn van Stip en Haak te gaan haken. Normaal gesproken is het een konijntje welke wordt gehaakt met een garen geschikt voor naald 2,5. Mijn garen zou dus een aanzienlijk groot konijn produceren. :)

Het patroon is eenvoudig geschreven en heel goed te volgen, ook voor beginners. De verschillende lichaamsdelen vlogen uit de naald en Snuf kreeg snel vorm. Maar dan, ja dan komt het spannende moment...het in elkaar zetten van een gehaakte knuffel. Dat valt nogal eens tegen!

Gelukkig werkte Snuf goed mee! :)


Snuf is 78 centimeter geworden, heerlijk zacht en ontzettend lomp. Een echte knuffel!

Wil je ook een Snuf haken? Het patroon is verkrijgbaar op de website van Stip en Haak! Daar staat precies op aangegeven wat je nodig hebt.

Als je op de hoogte wil blijven van mijn creatieve bezigheden, like dan mijn Facebook pagina en/of volg me op Instagram. Dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten