maandag 23 maart 2015

Kraamcadeautjes

Een van mijn vriendinnen is onlangs bevallen van haar prachtige dochter Fien. En natuurlijk maak ik dan geboorteschoentjes! Niet omdat ik niets anders kan bedenken, maar ik hoor altijd dat ze leuk zijn om te krijgen. Voor Fien had ze wel een heel klein kaartje, dus gelukkig kreeg ik er twee.

Om de verhoudingen mooi te houden, heb ik ze wat kleiner gemaakt dan gebruikelijk.


Van het karton dat ik over hield, heb ik met een pons bloemetjes gemaakt om als decoratie onder in het kunststof medaillon te doen. Een soort bloemige confetti. :)

Omdat ik nog helemaal enthousiast over de gehaakte slingers ben, besloot ik nog een leuk vlaggenlijntje te haken. Ik heb gekozen voor katoen in de kleuren roze, grijs en wit. Ze houdt van deze kleuren en ik wist daarom zeker dat het bij de babykamer zou passen.


Met veel enthousiasme zijn de schoentjes in ontvangst genomen. Intussen ben ik alweer druk aan de haak aan een aantal volgende projecten, die ik jullie uiteraard weer zal tonen als ik ze klaar heb. Hou daarvoor mijn Facebook pagina en Instagram in de gaten, daar deel ik regelmatig een sneak peek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten