zondag 29 maart 2015

Gladde Sjaak!

Ik ben echt helemaal weg van het zachte garen van Cheval Blanc! De Nomade Mix van dit Franse merk is echt ideaal voor het haken van knuffels en poppen. Dat ik er een bak vol van heb, komt dus goed van pas.


Na 2 konijnen van Stip & Haak te hebben gehaakt, heb ik de smaak van deze patronen helemaal te pakken. En als je alle benodigdheden achter de hand hebt, maak je zo'n project ook wat makkelijker af. 


Mijn zus heeft een weekje vakantie gevierd. Ik zet altijd een kleinigheidje bij haar thuis neer voor als ze thuis komt.
In en rond haar huis is her en der subtiel een slak(je) te vinden, dus toen ik het patroon van Sjaak de Slak zag, dacht ik meteen aan mijn zus! Dat was donderdag en ze zou gister (zaterdag) thuiskomen, dus ik moest even flink door haken. 

Maar het is gelukt en ik ben ontzettend trots op deze, totaal niet subtiele en dus niet verdekt op te stellen, slak!


Deze Sjaak is 40 x 36 centimeter geworden!! Hij werd met veel enthousiasme ontvangen en krijgt een mooi plekje.

Wil je Sjaak ook haken? Het patroon kun je vinden op de website van Stip & Haak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten