zondag 6 oktober 2013

Creative Block

Tientallen ideeën staan op mijn 'to do list' en vele lappen vilt wachten op mij om ze om te toveren tot ornamenten, hangers en applicaties. Maar er komt niets uit mijn handen. Zoals een schrijver een Writer's Block kan hebben, heb ik een Creative Block, vooral niet te verwarren met Creative Blog :).

Afgelopen week had ik een sollicitatiegesprek bij een gerenommeerd advocaten & notarissen kantoor in Amsterdam. Ik voelde dat ik in de smaak viel en de functie lijkt mij ook interessant. Echter ongeveer het enige wat ik uit het gesprek kan herinneren waren de woorden: De lat ligt hier heel hoog, alvorens we je voorstellen, moet je een test afleggen.

Ik heb het min of meer van me afgezet, want het is iets waarop ik me niet kan voorbereiden, maar onbewust ben ik er toch mee bezig. Een paar keer per dag schiet door mijn hoofd: 'Als het eerst maar weer woensdagmiddag is', dan heb ik het namelijk achter de rug... :) 

Normaal gesproken ben ik vrij luchtig over sollicitatiegesprekken, ik heb eenvlotte babbel en kan de zenuwen prima verbergen. Bij de salarisvraag, vraag ik altijd om een ton en een auto van de zaak, dat vind ik zo'n rotvraag..... Helaas is er nog geen één mee akkoord gegaan, dus ik ga er altijd ietsje onder zitten. ;)

Maar goed, ik heb dus een Creative Block, ik beperk me tot het snuffelen op de Pinterstpagina's, maar het zet me niet  aan tot actie. Dus tot en met woensdag zal ik er maar vrede mee hebben. 

Ik vind trouwens wel dat een blog bericht altijd een foto moet hebben, dat kleed het een beetje aan. Dus hier een foto van Bram's Tipi, welke we hebben overgenomen van een jongen die er inmiddels niet meer in past.


Bram is er enorm blij mee. 

Na woensdag kom ik vast weer met wat creatiefs of gezelligs. Ik hoop dat jullie zo lang zonder kunnen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten