maandag 7 oktober 2013

Keycord

Nee, ik ben niet genezen van mijn 'Creative Block', maar ik had Bram beloofd om een drietal naadjes van zijn tipi even vast te zetten, dus ik heb de naaimachine tevoorschijn gehaald. Nog geen minuut later was ik klaar. Het klaarzetten, spoeltje voorzien van juiste garen en het garen door de naald priegelen, is veelal meer werk dan het herstellen van iets. Meteen dacht ik aan de hobbykamer, die ik toch echt dringend moet hebben. Dan kan ik de machines laten staan.

Op Pinterest.com heb ik een bord welke volledig is gericht op hobbykamers. Mijn toekomstige hobbykamer moet van alle gemakken zijn voorzien, maar vooral georganiseerd zijn. Het ziet er naar uit dat ik begin volgend jaar een hobbykamer heb, als onze jongens hun intrek op de nieuw te realiseren kamers op zolder hebben genomen. Ik heb inmiddels wel mijn bakjes, koffertjes en potjes zo ingericht dat knoopjes bij de knoopjes zitten (op kleur gesorteerd), bloemetjes allemaal in een speciaal bakje met vakjes en ga zo maar verder. Het zou fijn zijn als het allemaal op één plek stond.

Ik had de naaimachine al op tafel staan, Hugo lag te slapen, dus ik kon net zo goed wat maken. Van een restje band met een kantje maakte ik deze keycord.


Ik vind 'm erg leuk geworden en ik heb besloten 'm weg te geven bij een 'like, share & win' actie op Facebook. Onder de delers en likers verloot ik deze keycord, op een nog nader te bepalen datum. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten