donderdag 31 oktober 2013

Echt HEMAAAA

Tijdens de actie bij de Albert Heijn met miniatuur boodschappen, heeft iedereen in mijn omgeving flink mee gespaard voor Bram. Met als resultaat heeeeel veel dubbele boodschapjes, waar we nog wekelijks mee spelen.

Inmiddels heeft Hugo de winkel, boodschappen en kassa ook ontdekt. Ze liggen verspreid door de woonkamer. Gister kwam hij aanlopen met twee kleine plastic rookworsten. Ineens flitsten de rookworsten en schroefoogjes die ik onlangs kocht door mijn gedachten. Oorbellen!!! Ja, oorbellen, dat kon ik er van maken.

Ik had bedacht dat ik er een klein gaatje in kon smelten met een hete naald, om er vervolgens een oogje in te kunnen draaien. Toen ik de worsten beter bekeek, zag ik dat er al een klein gaatje op de juiste plaats zat. Dus (helaas) geen gerotzooi met vuur :).

Ik presenteer hier het resultaat:


Het nieuwe gezicht van De Hema? In ruil voor een flinke voorraad Super Bulky Wol...ha ha ha..

Als er een voor mij passende vacature zou zijn, stuurde ik deze foto zeker mee met mijn c.v. en motivatie. 😬

Geen opmerkingen:

Een reactie posten